Cica a murit Osama:))

Toata lumea vad ca se entuziasmeaza de faptul ca „cel mai important terorist al lumii” a fost omorat de un raid american. Lumilii au iesit in strada, s-au bucurat, au plans de fericire de parca daca a murit Osama ( desi eu nu cred asta) s-a terminat cu terorismul..Al Qaeda inseamna muulti, muulti teroristi, iar prin faptul ca a murit Osama nu inseamna decat ca in fruntea organizatiei va veni un al sef..

Acum sa va spun de ce nu cred k Osama e mort. In primul rand ca americanii zic ca l-au omorat, insa cadavrul a fost aruncat in mare..Eh pe dracu, imi spui tu mie ca daca intr-adevar il omorau nu-i duceau cadavrul in America sa-l examineze, sa se convinga daca intr-adevar e el, nu de alta dar musulmanii aia oricum seamana intre ei:)) In al doilea rand pozele alea puteau fi foarte bine trucate, la naiba..suntem in era tehnologiei..sa folosesti un program de editare de fotografii e rahat:))

Fratioare si acum stau sa ma gandesc ce fete vor avea americanii bucurosi cand va aparea un nou filmulet cu Osama in care cred eu, le va transmite urmatoarele: „Salut frati americani, sunt eu al vostru Osama. Stiu ca ati crezut ca m-am dus, dar iata k nu este asa…in curand o sa va arunc in aer..asa ca sa ma tineti minte:))”

Voi ce ziceti? A murit au ba Osama?

4 gânduri despre „Cica a murit Osama:))

  1. =)) ce mi-a placut ..sincer daca vad un astfel de mesaj primit de americani mor de ras =))..desi este foarte posibill..nici eu nu cred ca-i mort..cum sa arunci trupul in mare??..cred ca l-ar fi pastrat Obama ca trofeu :> :))

  2. :)) E oribila poza aia. Sper sa nu-i visez fața la noapte.
    Nu stiu ce vorbesc romanii, dar aici lumea isi face griji de cum vor reactiona sustinatorii lu Osama (Obama- nu e mare diferenta intre nume:)))

    • da..ce coincidenta:)).oSama- oBama=))..americanii astia..si la noi zicea ministrul de interne k nush ce masuri de securitate..rahat..cine draq sa ne atace pe noi?=))

Lasă un comentariu