Semnatura si personalitatea…

Semnatura are o mare insemnatate in grafologie, intrucat arata personalitatea ca o sinteza. Din modul in care semnatura se desparte si se diferentiaza sau nu de scris, vedem daca persoana isi traieste viata ei proprie, sau daca activitatile, felul vietii ii sunt impuse.Daca  scrisul/ textul reflecta modul cum persoana se arata in viata, in activitatile sale, semnatura este, insa,  persoana insasi:)

Deosebirile dintre semnatura si text, daca exista, completeaza interpretarea scrisului.

Atunci cand semnatura este urmata de un punct arata o personalitate prevazatoare, intr-o permanenta atitudine defensiva. Daca in schimb se termina intr-o linie, atunci indica o natura suspicioasa, fara pic de incredere in cei din jur. In caz ca semnatura este continuata de o lovitura de sabie, atunci ai o sensibilitate moderata.

Iata cateva exemple:

Voi cum va semnati?;)

Va pup!

11 gânduri despre „Semnatura si personalitatea…

  1. eu as fi foarte curioasa ce semnifica mai exact cand cineva isi scrie numai initiala prenumelui de dimensiuni obisnuite si o taie, lasand o linie mai lunga, putin ostentativa in drepata, orientata putin in sus cu o bucla, am incercat sa imi dau seama dupa ce am studiat AM DESCOPERIT, daaaaaaa…chiar exprima adevarul..o persoana sensibila la critica celor din jur din cauza unor intamplari nu tocmai fericite din trecut in care increderea de sine a fost tulburata, exprima si o fire dinamica, puternica care incearca sa depaseasca si sa ascunda niste rani destul de adanci..

  2. Banuiesc ca exista mai multe interpretari ale semnaturii pentru ca eu nu ma incadrez nicaieri si nici macar intre. Ma tot chinuiam sa incerc sa imi fac si eu o semnatura asa, „manzgalitura” pana cand mi-am dat seama ca defapt asta e semnatura mea. Imi scriu numele de familie intreg si atat, doar ca, spre deosebire de scrisul meu normal, semnatura o fac cu litere de mana si nu de tipar asa cum scriu:)

Lasă un răspuns

